FAQ

Často kladené dotazy

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commod i consequatur? Proin mattis lacinia justo.

 

Obecné

Jaké je mé nastavení SMTP serveru?

Údaje k nastavení SMTP serveru ke svým účtům elektronické pošty by Vám měl předat Váš provozovatel emailové schránky.

Z naší sítě můžete použít SMTP server s adresou 10.0.2.1
Server nevyžaduje ověření, ale neumožňuje odesílání zpráv, pokud nejste připojeni do sítě EUROSIGNAL

 

Kde najdu popis datových rozhraní?

Rozhraní veřejné komunikační sítě jsou uveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup – Popis datových rozhrani

Díky čemu internet od Eurosignalu nepadá?

Neustále investujeme do modernizace naší sítě a veškerého využívaného vybavení. Naše sítě jsou připojeny přímo na vysokorychlostní optické okruhy. Dbáme na to, aby byla vždy zajištěna co nejlepší latence – odezva a volná kapacita všech linek. Jako jedni z mála poskytovatelů máme zokruhovanou síť a využíváme několik propojů do internetu.

Naše vysílače a přípojné body mají zálohované napájení elektřinou minimálně na dobu 8 hodin.

 

Wifi internet

Jak mohu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?

Ano, převod smlouvy je po dohodě možný.

Změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a kontaktní údaje nového zákazníka a tarif, o který má zájem.

Optický internet

Jak mohu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?

Ano, převod smlouvy je po dohodě možný.

Změnu je možné provést prostřednictvím e-mailu internet@eurosignal.cz. Vždy uveďte číslo vaší smlouvy, vaše kontaktní údaje a kontaktní údaje nového zákazníka a tarif, o který má zájem.